آ

  • آکادمیا بررسی ارتباط سنجه‌های حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی-علمی بر شاخص‌های علم‌سنجی پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

  • آموزش سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی ضمن ‌خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]

  • آموزش ضمن خدمت سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی ضمن ‌خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]

  • آوای سازمانی رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]

ا

  • اثربخشی سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی ضمن ‌خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]

  • ارتباطات علمی واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]

  • ارتباطات علمی غیررسمی واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]

  • ارزیابی وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]

  • ارزیابی مجلات بررسی مهارت‌های نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]

  • استاندارد دابلین کور شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزه‌های داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلین‌کور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]

  • استراتژی نوآوری تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش‌ میانجی‌ استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]

  • استناد تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگی‌های روش‌شناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]

  • اسکوپوس بررسی ارتباط سنجه‌های حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی-علمی بر شاخص‌های علم‌سنجی پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

  • الگوی کرک‌پاتریک سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی ضمن ‌خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]

ب

  • بازیابی اطلاعات وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]

  • بانک سپه ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]

  • بانک شهر ارزیابی کاربردپذیری نرم‏ افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]

  • برنامه‌ریزی خدمات دخالت مراجعان در برنامه‌ریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]

پ

  • پایان‌نامه ارزیابی پیشینه‌‌های پژوهش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشکده‌ی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینه‌نویسی درسال‌های 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]

  • پایگاه استنادی وب علوم وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]

  • پایگاه اطلاعاتی بررسی ارتباط سنجه‌های حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی-علمی بر شاخص‌های علم‌سنجی پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

  • پدیدارشناسی شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]

  • پژوهش‌های حسابداری بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]

  • پیشینه های پژوهش ارزیابی پیشینه‌‌های پژوهش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشکده‌ی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینه‌نویسی درسال‌های 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]

ت

  • تاکید علمی شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]

  • تحلیل علم‌سنجی مطالعه علم‌سنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]

  • تحلیل محتوا بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]

  • تحلیل‌محتوا تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگی‌های روش‌شناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]

  • تحلیل مسیر ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]

  • تحولات خانواده بازشناسی روش و تحلیل نشانه شناسی در نظام‌های معنایی تحولات خانواده: فیلم جدایی نادر از سیمین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 1-29]

  • تسهیم دانش تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش‌ میانجی‌ استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]

  • تسهیم دانش رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]

  • تسهیم دانش رابطه رهبری تحول‌آفرین با فرهنگ یادگیری سازمانی و تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 135-152]

  • تکنیک سوارا ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]

  • توسعه فرهنگی مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]

  • تولیدات علمی وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]

ج

  • جریان دانش بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]

ح

خ

  • خدمات کتابخانه دخالت مراجعان در برنامه‌ریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]

  • خدمات و برنامه‌ها مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]

  • خلاقیت سازمانی رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]

  • خواندن مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]

د

  • دانش ارزیابی کاربردپذیری نرم‏ افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]

  • دانشکده‌ی علوم اجتماعی و تربیتی ارزیابی پیشینه‌‌های پژوهش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشکده‌ی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینه‌نویسی درسال‌های 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]

  • دانشگاه رازی ارزیابی پیشینه‌‌های پژوهش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشکده‌ی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینه‌نویسی درسال‌های 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]

  • دگرسنجه بررسی ارتباط سنجه‌های حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی-علمی بر شاخص‌های علم‌سنجی پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

ر

  • رتبه‌بندی ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]

  • ریسرچ‌گیت بررسی ارتباط سنجه‌های حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی-علمی بر شاخص‌های علم‌سنجی پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

  • رفتار شهروندی رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]

  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]

  • رهبری اخلاقی رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]

  • رهبری تحول‌آفرین رابطه رهبری تحول‌آفرین با فرهنگ یادگیری سازمانی و تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 135-152]

  • روش فراترکیب مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]

  • روند پژوهش مطالعه علم‌سنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]

س

  • ساختار و محتوای پیشینه ی پژوهش ارزیابی پیشینه‌‌های پژوهش پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد دانشکده‌ی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینه‌نویسی درسال‌های 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]

  • سازماندهی اطلاعات شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزه‌های داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلین‌کور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]

  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]

ش

  • شبکه اجتماعی بررسی ارتباط سنجه‌های حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی-علمی بر شاخص‌های علم‌سنجی پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

  • شناسنامه اشیای موزه‌ای شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزه‌های داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلین‌کور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]

ع

  • علم اطلاعات و دانش شناسی مدلسازی موانع نظریه پردازی علم اطلاعات و دانش شناسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 1-38]

  • علم سنجی وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]

  • علم‌سنجی بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]

  • عملکرد نوآوری تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش‌ میانجی‌ استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]

ف

  • فراداده شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزه‌های داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلین‌کور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]

  • فرآیند داوری بررسی مهارت‌های نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]

  • فرهنگ یادگیری سازمانی رابطه رهبری تحول‌آفرین با فرهنگ یادگیری سازمانی و تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 135-152]

  • فرهنگ تاکید علمی شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]

  • فرهنگ سازمانی رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]

  • فرهنگ مدرسه شناسایی عوامل توسعه‌دهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]

  • فیلم جدایی نادر از سیمین بازشناسی روش و تحلیل نشانه شناسی در نظام‌های معنایی تحولات خانواده: فیلم جدایی نادر از سیمین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 1-29]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]

ک

  • کارآفرینی اجتماعی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]

  • کارآفرینی سازمانی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]

  • کاربران کتابخانه‌های عمومی مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]

  • کاربردپذیری ارزیابی کاربردپذیری نرم‏ افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]

  • کارکنان رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]

  • کتابخانه ملی ایران دخالت مراجعان در برنامه‌ریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]

  • کتابخانه های دانشگاهی مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]

  • کتابخانه‌های عمومی ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال) [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 103-128]

  • کتابخانه‌های عمومی مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]

  • کیفیت خدمات بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]

  • کیفیت خدمات ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال) [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 103-128]

  • کیفیت خدمات سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]

  • کنش متقابل نمادین واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]

گ

  • گرایش موضوعی تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگی‌های روش‌شناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]

  • گردشگری تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگی‌های روش‌شناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]

م

  • مارک 21 شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزه‌های داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلین‌کور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]

  • مجلات جعلی بررسی مهارت‌های نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]

  • مجلات دسترسی آزاد بررسی مهارت‌های نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]

  • مجلۀ دانش حسابداری بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]

  • مدیریت استراتژیک دانش ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]

  • مدیریت دانش مطالعه علم‌سنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]

  • مدیریت دانش بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]

  • مدیریت دانش رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]

  • مدیریت دانش ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 135-168]

  • مدیریت دانش سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]

  • مدیریت دانش ارزیابی کاربردپذیری نرم‏ افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]

  • مدیریت عملکرد کارآمد رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]

  • مدل بلوغ مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]

  • مدل بلوغ قابلیت مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]

  • مدل بلوغ مدیریت دانش سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]

  • مدل ساختاری سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی ضمن ‌خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]

  • مدل ساختمان دانش ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 135-168]

  • مدل لایب‌کوال ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال) [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 103-128]

  • مستندنگاری شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزه‌های داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلین‌کور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]

  • مشاوران توسعه آینده ارزیابی کاربردپذیری نرم‏ افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]

  • مشتری‌مداری دخالت مراجعان در برنامه‌ریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]

  • مکتب شیکاگو واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]

  • منطقه همدان ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]

  • مهارت نشر در مجلات علمی بررسی مهارت‌های نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]

  • مهر شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزه‌های داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلین‌کور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]

  • موانع نظریه پردازی مدلسازی موانع نظریه پردازی علم اطلاعات و دانش شناسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 1-38]

ن

  • نرم‌افزار مدیریت دانش (MTAShare) ارزیابی کاربردپذیری نرم‏ افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]

  • نیروی انتظامی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]

  • نشانه‌شناختی بازشناسی روش و تحلیل نشانه شناسی در نظام‌های معنایی تحولات خانواده: فیلم جدایی نادر از سیمین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 1-29]

  • نظریه زمینه ای مدلسازی موانع نظریه پردازی علم اطلاعات و دانش شناسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 1-38]

  • نظریه زمینه‌ای مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]

  • نقشه‌برداری علم‌سنجی مطالعه علم‌سنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]

  • نوآوری باز واردشونده تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش‌ میانجی‌ استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]

و

  • وب‌اوساینس بررسی ارتباط سنجه‌های حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکه‌های اجتماعی-علمی بر شاخص‌های علم‌سنجی پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]

  • ورزش رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]

ه

  • هویت سازمانی رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]

ی

  • یادگیری زدایی سازمانی بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]

login