آ
-
آکادمیا
بررسی ارتباط سنجههای حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکههای اجتماعی-علمی بر شاخصهای علمسنجی پایگاههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
آموزش
سنجش اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقهای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]
-
آموزش ضمن خدمت
سنجش اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقهای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]
-
آوای سازمانی
رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استانهای غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]
ا
-
اثربخشی
سنجش اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقهای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]
-
ارتباطات علمی
واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]
-
ارتباطات علمی غیررسمی
واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]
-
ارزیابی
وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]
-
ارزیابی مجلات
بررسی مهارتهای نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]
-
استاندارد دابلین کور
شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزههای داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلینکور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]
-
استراتژی نوآوری
تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش میانجی استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]
-
استناد
تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگیهای روششناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]
-
اسکوپوس
بررسی ارتباط سنجههای حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکههای اجتماعی-علمی بر شاخصهای علمسنجی پایگاههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
الگوی کرکپاتریک
سنجش اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقهای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]
ب
-
بازیابی اطلاعات
وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]
-
بانک سپه
ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]
-
بانک شهر
ارزیابی کاربردپذیری نرم افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]
-
برنامهریزی خدمات
دخالت مراجعان در برنامهریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]
پ
-
پایاننامه
ارزیابی پیشینههای پژوهش پایاننامههای کارشناسی ارشد دانشکدهی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینهنویسی درسالهای 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]
-
پایگاه استنادی وب علوم
وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]
-
پایگاه اطلاعاتی
بررسی ارتباط سنجههای حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکههای اجتماعی-علمی بر شاخصهای علمسنجی پایگاههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
پدیدارشناسی
شناسایی عوامل توسعهدهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]
-
پژوهشهای حسابداری
بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]
-
پیشینه های پژوهش
ارزیابی پیشینههای پژوهش پایاننامههای کارشناسی ارشد دانشکدهی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینهنویسی درسالهای 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]
ت
-
تاکید علمی
شناسایی عوامل توسعهدهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]
-
تحلیل علمسنجی
مطالعه علمسنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]
-
تحلیل محتوا
بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]
-
تحلیلمحتوا
تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگیهای روششناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]
-
تحلیل مسیر
ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]
-
تحولات خانواده
بازشناسی روش و تحلیل نشانه شناسی در نظامهای معنایی تحولات خانواده: فیلم جدایی نادر از سیمین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 1-29]
-
تسهیم دانش
تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش میانجی استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]
-
تسهیم دانش
رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]
-
تسهیم دانش
رابطه رهبری تحولآفرین با فرهنگ یادگیری سازمانی و تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 135-152]
-
تکنیک سوارا
ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]
-
توسعه فرهنگی
مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]
-
تولیدات علمی
وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]
ج
-
جریان دانش
بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]
ح
-
حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 135-168]
خ
-
خدمات کتابخانه
دخالت مراجعان در برنامهریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]
-
خدمات و برنامهها
مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]
-
خلاقیت سازمانی
رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]
-
خواندن
مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]
د
-
دانش
ارزیابی کاربردپذیری نرم افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]
-
دانشکدهی علوم اجتماعی و تربیتی
ارزیابی پیشینههای پژوهش پایاننامههای کارشناسی ارشد دانشکدهی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینهنویسی درسالهای 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]
-
دانشگاه رازی
ارزیابی پیشینههای پژوهش پایاننامههای کارشناسی ارشد دانشکدهی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینهنویسی درسالهای 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]
-
دگرسنجه
بررسی ارتباط سنجههای حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکههای اجتماعی-علمی بر شاخصهای علمسنجی پایگاههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
ر
-
رتبهبندی
ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]
-
ریسرچگیت
بررسی ارتباط سنجههای حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکههای اجتماعی-علمی بر شاخصهای علمسنجی پایگاههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
رفتار شهروندی
رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استانهای غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]
-
رفتار شهروندی سازمانی
رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]
-
رهبری اخلاقی
رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استانهای غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]
-
رهبری تحولآفرین
رابطه رهبری تحولآفرین با فرهنگ یادگیری سازمانی و تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 135-152]
-
روش فراترکیب
مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]
-
روند پژوهش
مطالعه علمسنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]
س
-
ساختار و محتوای پیشینه ی پژوهش
ارزیابی پیشینههای پژوهش پایاننامههای کارشناسی ارشد دانشکدهی علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی براساس ساختار و محتوای مطلوب پیشینهنویسی درسالهای 1398- 1393 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 79-102]
-
سازماندهی اطلاعات
شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزههای داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلینکور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]
ش
-
شبکه اجتماعی
بررسی ارتباط سنجههای حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکههای اجتماعی-علمی بر شاخصهای علمسنجی پایگاههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
شناسنامه اشیای موزهای
شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزههای داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلینکور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]
ع
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدلسازی موانع نظریه پردازی علم اطلاعات و دانش شناسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 1-38]
-
علم سنجی
وضعیت تولیدات علمی حوزۀ بازیابی اطلاعات در پایگاه استنادی وب علوم [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 109-130]
-
علمسنجی
بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]
-
عملکرد نوآوری
تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش میانجی استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]
ف
-
فراداده
شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزههای داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلینکور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]
-
فرآیند داوری
بررسی مهارتهای نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]
-
فرهنگ یادگیری سازمانی
رابطه رهبری تحولآفرین با فرهنگ یادگیری سازمانی و تسهیم دانش (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 135-152]
-
فرهنگ تاکید علمی
شناسایی عوامل توسعهدهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]
-
فرهنگ سازمانی
رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]
-
فرهنگ مدرسه
شناسایی عوامل توسعهدهنده فرهنگ تاکید علمی در مدارس: مطالعه پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 155-176]
-
فیلم جدایی نادر از سیمین
بازشناسی روش و تحلیل نشانه شناسی در نظامهای معنایی تحولات خانواده: فیلم جدایی نادر از سیمین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 1-29]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]
ک
-
کارآفرینی اجتماعی
بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]
-
کارآفرینی سازمانی
بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]
-
کاربران کتابخانههای عمومی
مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]
-
کاربردپذیری
ارزیابی کاربردپذیری نرم افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]
-
کارکنان
رابطه بین تسهیم دانش و رفتار شهروندی سازمانی با خلاقیت سازمانی در مؤسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه قم) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 21-47]
-
کتابخانه ملی ایران
دخالت مراجعان در برنامهریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]
-
کتابخانه های دانشگاهی
مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]
-
کتابخانههای عمومی
ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال) [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 103-128]
-
کتابخانههای عمومی
مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]
-
کیفیت خدمات
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]
-
کیفیت خدمات
ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال) [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 103-128]
-
کیفیت خدمات
سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]
-
کنش متقابل نمادین
واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]
گ
-
گرایش موضوعی
تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگیهای روششناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]
-
گردشگری
تحلیل محتوای مقالات فصلنامۀ مطالعات مدیریت گردشگری (۱۳۹۸-۱۳۹۱) برمبنای الگوی مشارکت نویسندگان و ویژگیهای روششناسی، استنادی و عملکردی مقالات [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 169-201]
م
-
مارک 21
شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزههای داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلینکور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]
-
مجلات جعلی
بررسی مهارتهای نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]
-
مجلات دسترسی آزاد
بررسی مهارتهای نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]
-
مجلۀ دانش حسابداری
بررسی جریان دانشی و محتوایی مقالات مجلۀ دانش حسابداری از ابتدای انتشار تا پایان سال 1398 [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 53-77]
-
مدیریت استراتژیک دانش
ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]
-
مدیریت دانش
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]
-
مدیریت دانش
مطالعه علمسنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]
-
مدیریت دانش
بررسی نقش سرمایه اجتماعی در کارآفرینی سازمانی و اجتماعی کارکنان دانشگاه شیراز: سهم متغیر مدیریت دانش [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 73-103]
-
مدیریت دانش
رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]
-
مدیریت دانش
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 135-168]
-
مدیریت دانش
سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]
-
مدیریت دانش
ارزیابی کاربردپذیری نرم افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]
-
مدیریت عملکرد کارآمد
رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]
-
مدل بلوغ
مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]
-
مدل بلوغ قابلیت
مدل بلوغ قابلیت و بهینه سازی ارزیابی اثربخش کتابخانه های دانشگاهی (روش فراترکیب) [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 175-195]
-
مدل بلوغ مدیریت دانش
سنجش تأثیر بلوغ مدیریت دانش بر کیفیت خدمات در بانک پارسیان [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 71-111]
-
مدل ساختاری
سنجش اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت(مورد مطالعه: شرکت آب منطقهای استان مازندران) [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 177-203]
-
مدل ساختمان دانش
ارائه الگوی پیاده سازی مدیریت دانش در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 135-168]
-
مدل لایبکوال
ادراک کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه های عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف (لایب کوال) [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 103-128]
-
مستندنگاری
شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزههای داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلینکور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]
-
مشاوران توسعه آینده
ارزیابی کاربردپذیری نرم افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]
-
مشتریمداری
دخالت مراجعان در برنامهریزی خدمات کتابخانه: مطالعه موردی کتابخانه ملی ایران [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 153-174]
-
مکتب شیکاگو
واکاوی مفهوم ارتباطات علمی در مکتب شیکاگو با تأکید بر کنش متقابل نمادین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 157-179]
-
منطقه همدان
ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت اجرای سیستم مدیریت استراتژیک دانش در بانک سپه منطقه همدان [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 1-42]
-
مهارت نشر در مجلات علمی
بررسی مهارتهای نشر در مجلات علمی در دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 129-156]
-
مهر
شناسایی عناصر توصیفی و مدیریتی مهر در شناسنامه های موزههای داخلی و خارجی و ارائه الگویی برای سازماندهی مهرها وتطابق عناصر آن با مارک 21 و دابلینکور [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 39-73]
-
موانع نظریه پردازی
مدلسازی موانع نظریه پردازی علم اطلاعات و دانش شناسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 1-38]
ن
-
نرمافزار مدیریت دانش (MTAShare)
ارزیابی کاربردپذیری نرم افزار مدیریت دانش (MTAShare) از دیدگاه کارکنان بانک شهر و شرکت مشاوران توسعه آینده [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 105-133]
-
نیروی انتظامی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]
-
نشانهشناختی
بازشناسی روش و تحلیل نشانه شناسی در نظامهای معنایی تحولات خانواده: فیلم جدایی نادر از سیمین [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 1-29]
-
نظریه زمینه ای
مدلسازی موانع نظریه پردازی علم اطلاعات و دانش شناسی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های ایران [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 1-38]
-
نظریه زمینهای
مدل پارادایمی خدمات و برنامه های کاربر محور کتابخانه های عمومی: مطالعه موردی کتابخانه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 49-70]
-
نقشهبرداری علمسنجی
مطالعه علمسنجی فرایند پژوهش در مدیریت دانش و ارتباط مفهومی آن با حوزه آموزش [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 1-20]
-
نوآوری باز واردشونده
تأثیر نوآوری باز واردشونده بر عملکرد نوآوری از طریق تحلیل نقش میانجی استراتژی نوآوری و تسهیم دانش [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 131-154]
و
-
وباوساینس
بررسی ارتباط سنجههای حاصل از میزان فعالیت نویسندگان پرتولید ایرانی حوزه مدیریت بازرگانی در شبکههای اجتماعی-علمی بر شاخصهای علمسنجی پایگاههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 26، 1400، صفحه 31-52]
-
ورزش
رابطه مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی با مدیریت عملکرد کارآمد در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز [دوره 8، شماره 29، 1400، صفحه 43-71]
ه
-
هویت سازمانی
رابطه رهبری اخلاقی بر رفتار شهروندی و آوای کارکنان با نقش میانجی هویت سازمانی(مطالعه موردی کارکنان اداراه ورزش و جوانان استانهای غرب کشور) [دوره 8، شماره 28، 1400، صفحه 113-134]
ی
-
یادگیری زدایی سازمانی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات انتظامی پلیس با نقش میانجی یادگیری زدایی سازمانی [دوره 8، شماره 27، 1400، صفحه 75-107]